Po każdej imprezie
musi być afterek

KUP DODATEK AFTERPARTY
Dowiedz się więcej

DWIE, NOWE,
24 KARTOWE TALIE

5 NOWYCH POSTACI
W TYM ZJAWA ARCYMAGA

PZYNAJMNIEJ 666 GODZIN
DODATKOWEJ ZABAWY*

*Subiektywne stanowisko Zjawy Arcymaga

To małe pudełko to mnóstwo dodatkowej zawartości do Ravehard: Magicznej Gry Karcianej! Odkryj zupełnie nowe możliwości, dzięki dwóm nowym taliom: szamańskiej oraz wiktoriańskiej – każda z zupełnie nową mechaniką i nowymi postaciami! Każdą z talii można także użyć w trybie dwuosobowym!

Poznaj nowy sześcioosobowy tryb ZJAWY, w którym powstały z martwych (no, prawie) duch Arcymaga włącza się do śledztwa jako dodatkowa frakcja i postanawia zrealizować własne plany, krzyżując szyki zarówno drużynie magów, jak i swojemu mordercy!

UWAGA! Dodatek nie jest samodzielną grą, aby użyć zawartości Afterparty wymagana jest podstawowa wersja Ravehard: Magicznej Gry Karcianej.

Kup dodatek!

SZKOŁA
SZAMAŃSKA

Szkoła szamańska skupia się na kreatywnym wykorzystaniu Tarcz – zarówno Twoich, jak i innych graczy!

Pakuj grzyby od Ha-Lucynki do worka i pokaż innym, że z Tarczy można też naparzać.

SZKOŁA
WIKTORIAŃSKA

Przy pomocy szkoły Wiktoriańskiej możesz grać innym na nosie, jednocześnie rzucając ich kartami. Dwie pieczenie i fajka opium na jednym ogniu!

ZJAWA
ARCYMAGA

Dołącz do gry jako (prawie) powstały z martwych Arcymag, dojedź wszystkich śmieszków za pomocą dwustronnych kart zaklęć i swojego niepowtarzalnego Faita Którento, rocznik ‘89.

Podoba Ci się dodatek?

Zamów go razem z podstawową wersją Raveharda


KUP RAVEHARD Z DODATKIEM!