Czas jednej rozgrywki (wraz z wytłumaczeniem zasad) zajmie około godziny.
Ravehard w wersji podstawowej przeznaczony jest dla 2-5 osób. Po zakupie dodatku Ravehard: Afterparty możliwa jest rozgrywka do 6 osób.
Grę można zakupić w naszym sklepiku (W przygotowaniu) oraz na crowdmade (LINK). Gdy pojawią się dodatkowe punkty, w których można kupić naszą grę dodamy je tutaj jak najprędzej!
Karty Flirtu są dopełnieniem humoru całej gry, ale także za ich pomocą można przekazywać tajne komunikaty dotyczące podejrzeń, np. kto jest zabójcą. Pomogą również w nawiązaniu nieoczywistych sojuszy.
100% naturalne - meliska i zielona herba.
Wersja podstawowa: 92 x 92 x 92 mm oraz dodatek: 19 x 65 x 90.
Nie – Ravehard jest jak najbardziej gamers game.
Jest to gra w klimacie imprezy (fabularnie), jednak sama rozgrywka wymaga sporego skupienia – w końcu trzeba tasować, czarować, kombinować, a także dedukować! Gra podstawowa jest grą semi-kooperacyjną: gracze współpracują ze sobą na początku rozgrywki, a później – no cóż, może być różnie. Gra zawiera także tryb dla dwójki graczy, który jest trybem pojedynku.
Tak, w tym momencie tak.
Efekt Po Walce znajdujący się na karcie Bossa wchodzi do gry po zabiciu Bossa, czy już po pierwszej turze?

Efekt Po Walce należy zastosować po zabiciu Bossa, po tym jak gracz, który zabrał ostatnie punkty życia Bossa dokończy swoją turę, ale przed pociągnięciem kolejnej karty ze stosiku fabularnego (czyli przed odczytaniem i rozegraniem Zdarzenia).

Kolory szkół magii i przypisane postacie.

(W wyniku błędu w druku znalazły się karty, które nie posiadają oznaczenia, z której talii pochodzą).

Wygląda to następująco:
- Szkoła Klasyczna: Antoni i Aurelia Borealis
- Szkoła Majestatyczna: Boy Michael i Dominikatrix
- Szkoła Współczesna: Chłopak z Gitarą i Lukretia

Czy każda z trzech akcji gracza w jego turze jest opcjonalna (tzn. gracz nie musi wykonywać żadnej akcji?)

Tak, każda akcja jest opcjonalna – gracz nie musi wykonywać żadnej akcji. („Może” w instrukcji to keyword).

Czy można anulować obrażenia karty, która mówi coś o „straceniu życia”?

Nie. Są to dwa oddzielne keywordy: stracenie życia nie oznacza otrzymania obrażeń.

Czy Tarcze chronią przed Atakiem postacią?

Jeżeli Tarcza robi coś z obrażeniami to tak, atak postacią powoduje obrażenia. W instrukcji stoi: „(…) gracz zadaje liczbę obrażeń równą swojej wartości ataku”, dalej: „Otrzymuje także obrażenia wynikające z Odwetu gracza, który zaatakował”. Zarówno Atak, jak i Odwet zadają obrażenia.

Instrukcja i karty mówią o aktywacji Tarczy i o użyciu. Czy oznacza to to samo?

Tak.

Czy w wyniku otrzymywania punków życia można mieć ich więcej niż na karcie postaci?

Nie.

Odwet następuje tylko po Ataku postacią? (Czyli przy „ataku” Zaklęciem nie następuje odwet?)

Dokładnie tak – tylko po Ataku postacią. Jest to wyraźnie wskazane w instrukcji w części Atak Postacią i Odwet.

Pytania dotyczące zasad wysyłajcie na adres: jacek@redigames.com